3xgratis_version2.jpg

Vi har abonnementsbetaling, det betyder du kun skal tilmelde dig og indtaste kortoplysninger en gang. Derefter hæves der automatisk et månedligt beløb, (i de 8 måneder der er volley) det fortsætter indtil du melder dig ud.

Hvis du er i tvivl hvordan, kan du læse nedenstående guide:

1. Opret en profil og login.
  2. Klik på holdtilmelding eller holdoversigt i topmenuen.
  3. Klik på det relevante holdnavn.
  4. Kontrollér at det er det korrekte hold du har valgt. Klik på "tilmeld" og på "tilmeld"
  5. Vi har månedsvis abonnementsbetaling. Hvilket betyder du tilmelder dig, og udfylder dine kortoplysninger. Efterfølgende hæves der automatisk det månedlige beløb, i de 8 måneder der er volley. Du kan stoppe betalingen, ved at melde dig ud af klubben ved kasseren.
  6. Sæt kryds i "Jeg accepterer klubbens betingelser" og klik på "Betal her"
  7. Nu er der åbnet et nyt vindue, hvor relevante oplysninger udfyldes og der klikkes "gennemfør betaling".
  8. Der åbnes en kvittering og du er nu tilmeldt det valgte hold. Du vil også modtage en mail med informationerne.

Hvis du ikke kan betale med Dankort eller eDankort er det også muligt at medbringe penge til træning, hvor træneren kan modtage penge og sørge for betaling og tilmelding til holdet.

Hvis du har spørgsmål vedr. betaling eller tilmelding til hold er du velkommen til at kontakte Ole Martin Henriksen kassemester@haarbyboldklub-volley.dk

Mix Motion /Teen motion Mix
Hver onsdag i perioden: 06-09-2022 - 19-04-2023
I Hårby Hallen Svinget 1 5683 Hårby
Tidspunkt: kl. 19.30 - 21.30

Er du i tvivl om volleyball er noget for dig, er du altid velkommen til at kigge/træne med - du  skal bare møde op.

Vi glæder os til at se dig.

Du kan også følge os på Facebook

NYHEDER

EVENTS